Greek foodosophy ένα αξιόλογο παράδειγμα δράσης στον αγροδιατροφικό τομέα

Greek Foodosophygr3Η αγροτική μας παραγωγή αποτελούσε ανέκαθεν έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της οικονομίας μας. Πως όμως αξιοποιούμε αυτό το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα; Τι δράσεις έχουμε κάνει για να είμαστε ανταγωνιστικοί;

Σήμερα, μετά από Ολυμπιακούς αγώνες και πακτωλό χρημάτων που προήλθαν από την Ε.Ε., ακόμη  συζητάμε για το πως θα πρέπει να προωθούνται να προϊόντα μας στα μουσεία και σε τουριστικούς χώρους.  Την ίδια στιγμή στη Βρετανική βιβλιοθήκη για παράδειγμα, σερβίρουν cup-cakes,  μια τυπική βρετανική συνταγή από μια χώρα με ελάχιστη διατροφική κουλτούρα. Με άλλα λόγια, παραμένουμε στη θεωρία για κάτι που οι ανταγωνιστές μας εφαρμόσουν εδώ και χρόνια. Επιπλέον, το έντονο ενδιαφέρον από «ξένους επενδυτές» για τα ελαιοτριβεία και τα οινοποιεία μας , υποδηλώνει την διάθεσή τους να αναλάβουν την παραγωγή και εκμετάλλευση των αγροτικών μας προϊόντων. Η ανάγκη για άμεσες και αποτελεσματικές κινήσεις για  την διάσωση και ανάδειξη του αγροδιατροφικού μας πλούτου μέσα από την ανάπτυξη των μικρομεσαίων παραγωγών είναι αυτονόητη.

Πρωτοβουλίες όπως αυτή του εμπορικού κέντρου Greek foodosophy αξιολογούνται όχι απλά ως καινοτόμες, αλλά ως ουσιαστικά απαραίτητες. Οι καταναλωτές θα έχουν την δυνατότητα να βρουν συγκεντρωμένα, να δοκιμάσουν και να αγοράσουν τα καλύτερα αγροδιατροφικά προϊόντα απ’ όλη την Ελλάδα σε ένα ενιαίο χώρο. Παράλληλα οι παραγωγοί, εξασφαλίζουν από ένα σημαντικό σημείο πώλησης, σε έναν απόλυτα εξειδικευμένο χώρο, την δυνατότητα να παρουσιάζουν και να προωθούν τα προϊόντα τους σε έναν μεγάλο και στοχευμένο κοινό της εθνικής αγοράς.  Πέρα όμως από αυτό, θα πρέπει να δουν και τις ευκαιρίες για ανάπτυξή τους, που εμφανίζονται μέσα από αυτό το εγχείρημα. Συγκεντρωμένοι μπορούν να οργανωθούν, να αναπτύξουν συνέργειες ώστε με την υποστήριξη εξειδικευμένων επιστημόνων όπως του fooditerranean, να μπορέσουν να διαφοροποιήσουν το προϊόν τους και να προσεγγίσουν πιο αποτελεσματικά τις αγορές του εξωτερικού. info@eleotexnia.gr   http://www.foodosophy.gr

Γιώργος Γκέκας
Brand & Business Developer, Ιδρυτής fooditerranean project
MSc International Business Development